2013. április 20., szombat

1776 - full flow

Elkészültem az 1776 motor full flow olajrendszerének kialakításával. Az olajpumpa fedelén kilépő olaj megy a szűrőbe, majd onnan a blokk egyik olajjáratába vissza. Ezzel a megoldással nem korlátozzuk az olaj áramlását, illetve a rendszerbe bármikor beiktatható egy plusz olajhűtő is. Ha már az olajrendszerrel foglalkoztam, akkor Gene Berg leírása alapján megmunkáltam a felhasznált alkatrészeket is: A pumpa szívó oldali csatornáját rádiuszoltam, megnyitottam, illetve úgy dolgoztam át a házat, hogy az olajpumpa fogaskerekei jobban tudjanak olajjal töltődni. A kimeneti oldalt a blokkban és a pumpa házában is lezártam. A fedelet és a szivattyúházat egymáshoz alakítottam és eltüntettem a fedél járataiban az éleket. Természetesen az alumínium házat síkoltam, hogy a fogaskerekek hosszirányú játéka minimális legyen. Hosszabb tőcsavarokkal és gyári, tömítőgyűrűs anyákkal rögzítettem az alkatrészeket a blokkba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése